Klantenservice

Wij zijn van maandag t/m zaterdag bereikbaar via:

T: 06 81 29 89 45 

E: Info@bybe.nl

 

Bereikbaar van 09:00 - 20:00 

Betalen 

Bij BYBE kun je betalen met onderstaande betaalmiddelen:

IDEAL
Met IDEAL betaal je direct en op een veilige manier het openstaande bedrag voor jouw bestelling. 

Klarna
Met Klarna bieden wij onze klanten de mogelijkheid om pas te betalen nadat ze de bestelling hebben ontvangen. 

Bestellen 

Stap 1: Plaats je gekozen item in je winkelmandje.
Stap 2: Klik rechtsboven op je winkelmand en vervolgens op ga door naar afrekenen. Vul je persoonlijke gegevens in en controleer deze zorgvuldig. 
Stap 3: Kies je gewenste bezorgmogelijkheid.
Stap 4: Kies je gewenste betaalmethode (vergeet niet je eventuele kortingscode´s toe te voegen!)
Stap 5: Tot slot vink je aan dat je de algemene voorwaarden accepteert en klik je op de button ´plaats bestelling´. Nu is je bestelling geplaatst en komt hij jouw kant op!

 


Bezorgen

We doen er bij BYBE alles aan om jou bestelde items zo snel mogelijk jou kant op te laten komen! 

  • Post-nl pakketten besteld op werkdagen vóór 16:00 worden dezelfde dag nog verzonden.
    *Let op: geen bezorging op zondag
  • Brievenbuspakketjes besteld vóór 16:00 worden de zelfde dag nog verzonden. 
    *Let op: geen bezorging op zondag & maandag.

Zodra jouw bestelling richting post-nl gaat ontvang jij hierover een mail. Bij het bestellen van je favoriete items heb je de keuze om je pakketje met of zonder track & trace te laten versturen.
Afhankelijk van jouw keuze ontvang je via deze mail de track & trace code waarmee jij je pakketje kunt volgen. 

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: Info@bybe.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Kortingscode´s

Niks is leuker dan shoppen met korting!

Daarom kun je bij de betaalpagina kortingscode´s toepassen. De kortingscode voer je bij “Pas kortingscode toe” in. Per bestelling kun je één kortingscode gebruiken. 

Ben je nieuwsgierig naar de actuele kortingscodes van BYBE? Check dan snel onze Instagram-pagina!

Verzendkosten

De verzendkosten van een brievenbuspakketje met track & trace code bedragen €4.25

De verzendkosten van een brievenbuspakketje zonder track & trace code bedragen €1.95

Voor de pakketjes die niet door de brievenbus passen rekenen wij verzendkosten van €4.95.  

Privacy Policy

BYBE houdt zich aan de Wet Persoonsregistraties. 
Wij registreren de persoonsgegevens die u invult bij het bestellen van je items in ons klantenregister. Deze gegevens gebruiken we alleen voor eventuele nieuwsbrieven en/of kortingsmogelijkheden. 

Mocht je geen toezending van geadresseerde (al dan niet elektronische) reclame willen kun je dit altijd aangeven bij de opmerkingen. 
Daarnaast kun je ook altijd de toezending van geadresseerde reclame stopzetten door een eenvoudige mail te sturen naar Info@bybe.nl 

 

 

 

Is je bestelling niet gelukt?

Is je bestelling niet gelukt of is er iets mis gegaan? Geen probleem, wij zorgen dan dat je bestelling automatisch geannuleerd wordt. Heb je toch twijfels? Dan kun je ons altijd bereiken op werkdagen van 09:00 - 19:00.

Retour-informatie 

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.  Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.